دلیل کرایه نکردن خودرو برای کمتر از 3 روز چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 34
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 49
:: بازدید ماه : 81
:: بازدید سال : 470
:: بازدید کلی : 2178

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

دلیل کرایه نکردن خودرو برای کمتر از 3 روز چیست؟
یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت 18:22 | بازدید : 274 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی مانند یک قرار ملاقات مهم، شرکت در یک رویداد یا رویداد خاص، بازگشت به شهر خود، سفرهای کوتاه بین شهری و غیره به خدمات اجاره خودرو برای چند ساعت یا فقط یک روز نیاز داشته باشند. در چنین شرایطی اجاره روزانه خودرو یک گزینه ویژه است.

اما اینکه چگونه خودرو را با بهترین و آسان ترین شرایط برای چند ساعت اجاره کنیم و در اجاره روزانه خودرو به چه نکاتی توجه کنیم مجموعه نکاتی است که باید اطلاعات جامعی در مورد آنها داشته باشیم. برای اطلاع از نحوه اجاره روزانه خودرو با ما همراه باشید (همچنین در قسمت پایانی امکان بررسی اینفوگرافیک "اجاره روزانه خودرو" وجود دارد)

این روزها وب سایت های مختلفی وجود دارند که خدمات اجاره خودرو بدون راننده را ارائه می دهند. با یک جستجوی ساده متوجه می شوید که بسیاری از این وب سایت ها از اعتبار کافی برخوردار نیستند. علاوه بر بحث اعتبار درصد بالایی از این وب سایت ها برای زمان کرایه خودرو دارای محدودیت های متفاوتی هستند و به عنوان مثال کمتر از 3 روز خودرو کرایه نمی کنند. شاید بپرسید دلیل این محدودیت ها چیست و چرا این وب سایت ها کمتر از 3 روز خودرو کرایه نمی کنند؟

دلیل کرایه نکردن خودرو برای کمتر از 3 روز چیست؟

یکی از دلایل اصلی اینکه برخی از وب سایت ها کمتر از 3 روز ماشین اجاره نمی کنند، نوع کسب و کار و واسطه گری آنهاست. در واقع بسیاری از وب سایت ها خدمات اجاره خودرو را ارائه نمی دهند، صاحبان خودرو و ناوگان اختصاصی ندارند، بنابراین اجاره خودرو برای کمتر از 3 روز برای آنها به صرفه نیست. از سوی دیگر، واسطه گری وب سایت های اجاره خودرو، علاوه بر ایجاد چنین محدودیت هایی، هزینه اجاره خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. (پس تا حد امکان مراقب باشید در دام اینگونه وب سایت ها نیفتید) !!

در زمینه اجاره روزانه خودرو همانطور که گفته شد بسیاری از وب سایت ها به دلایل مختلف به خصوص نبود ناوگان شخصی اقدام به اجاره روزانه خودرو نمی کنند. در حال حاضر سامانه اجاره خودرو ناواران تنها شرکت مجاز ایرانی در زمینه خدمات اجاره خودرو، اجاره خودرو می باشد. اجاره های یک ساعته تا چند روزه که با توجه به شهرت این شرکت به عنوان سیستم رسمی اجاره خودرو ایران در کنار ارائه خدمات اجاره روزانه خودرو می تواند گزینه مناسبی باشد.

خدمات ضروری و مهم برای اجاره خودرو:
دریافت خدمات کامل به سبک اجاره خودرو به سبک جهانی، آرامش شما را هنگام اجاره خودرو به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین خدمات و نکات مهم در اجاره روزانه خودرو می پردازیم.

1- امکان اجاره خودرو بدون نیاز به چک و مدارک

اجاره خودرو با شرایط آسان مهمترین نکته در اجاره خودرو به خصوص اجاره روزانه خودرو است; زیرا در بسیاری از موارد به دلایل غیرقابل پیش بینی نیاز به خدمات اجاره روزانه خودرو خواهید داشت و به همین دلیل فرصت کافی برای تنظیم اسنادی مانند چک، سفته یا اسناد وجود ندارد.

در این راستا می توانید با استفاده از سامانه رسمی اجاره خودرو در ایران (شرکت ناواران) بدون نیاز به چک، سند یا هر نوع سند ضمانتی، خودرو اجاره کنید.

2- امکان رزرو ماشین کرایه در هر ساعت از شبانه روز

بسیار مهم است که بتوانید ماشین مورد نظر خود را در هر ساعت از شبانه روز کرایه کنید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. مخصوصاً کرایه روزانه خودرو (این خدمات ویژه در حال حاضر توسط سامانه رسمی اجاره خودرو در ایران (شرکت ناوران) ارائه می شود)

 

https://rentinal.info/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: